Podsumowanie stycznia:
darmówki i rzeczy za grosz

Darmówki - sklep internetowy

Powyższe gratisy były dodane do naszych zakupów internetowych w Yves Rocher. Perfumy Neroli, żel pod prysznic (nie ma go na zdjęciu, bo już kogoś nim obdarowaliśmy) i krem do ciała z tej samej serii otrzymaliśmy jako wybrany gratis. Mogliśmy wybrać go z całego sklepu - wybraliśmy taki zestaw, bo to aż 3 produkty gratis. Abyśmy mogli kupić wybrany produkt ze sklepu za darmo nasze zamówienie, jeśli dobrze pamiętamy, musiało wynosić co najmniej 99 zł. Do tego zamówienia dołączany był, dzięki newsletterowi, darmowy płyn peelingujący w kuli. Do tego przy zamówieniu powyżej 39 złotych można było wybrać sobie jeden prezent - zamówiliśmykrem pod oczy Elixir 7.9, a przy zamówieniu za 109 zł drugi prezent - wybraliśmy krem z tej samej serii, tym razem do twarzy. Oprócz tych darmówek dostaliśmy jeszcze kalendarz na 2016 rok od Yves Rocher i próbkę perfum So Elixir Bois Sensuel (brakuje jej na zdjęciu u góry).

Na dowód tych wszystkich gratisów dołączamy zdjęcie "Listy produktów" z tego zamówienia:

Za 3 grosze - sklep stacjonarny

Peeling z glinką do ciała - 1 grosz
Kalendarz na 2016 rok - 1 grosz
Zestaw dwóch bransoletek - 1 grosz (dwie sztuki w tej cenie)

Oto paragon jako dowód, że powyżej opisane 4 rzeczy kosztowały nas 3 grosze:

Żeby otrzymać te 4 rzeczy w tak niskich cenach trzeba było:

  1. kupić coś z Yves Rocher za cenę co najmniej 6,90zł,
  2. mieć kartę stałego klienta oraz kartkę / i, którą / e przesyłają co miesiąc do skrzynki pocztowej.

Lubicie takie promocje i korzystacie z nich?

5 komentarzy:

  1. Każdy lubi gratisy :D ja to w ogóle jestem łowczynią promocji, uwielbiam second-handy, "graciarnie", promocje Lidla, Biedronki czy Auchan.
    A jeśli chodzi o zarabianie w necie, to NIE UMIEM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna: :) To tak ja! Łowię okazję - piszę Wam o nich tutaj i w szczególności na Facebooku, na Instagramie pokazuję tanie rzeczy, które kupiłam dzięki różnym okazjom cenowym, również uwielbiam second-handy, choć rzadko ostatnio w nich bywam.

      "A jeśli chodzi o zarabianie w necie, to NIE UMIEM" - jeśli jesteś tym zainteresowana, to polecamy zapoznać sięz naszym blogiem.

      Usuń
  2. Będę częściej zaglądać- nie mam nosa do okazji i często przepłacam :( a teraz mam się na kim inspirować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem udaje mi się złowić jakąś okazję, ale nie jest to regularne - nie zawsze mam czas, nie zawsze uda mi się na coś ciekawego trafić... Zazdroszczę tych zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No takie zakupy to ja lubię :) w YR czasem stacjonarnie korzystam ale dawno już nie byłam :). Dziękuję za udział w linkowym party :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze moderujemy. Te, które mają widoczny w podpisie adres WWW bloga/ strony lub zawierają linki reklamujące/ pozycjonujące jakaś stronę WWW/ blog nie zostaną opublikowane. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, imieniem lub ksywką.

Reklamę na naszym blogu możesz kupić klikając tutaj (w postaci dodania krótkiego tekstu lub grafiki przekierowującego na jakąś stronę WWW). Możliwa jest też reklama w postaci dodania swojego artykułu reklamowego. By ją kupić kliknij w prawym górny rogu na napis "Dodaj tutaj artykuł reklamowy". O innych formach reklamy przeczytasz na podstronie Współpraca. Zapraszamy do jej odwiedzenia.

Dziękujemy za komentarz. Liczymy na kolejne :)

Copyright © 2016 Dorabiaj przez Internet, Blogger