Podsumowanie lutego: zarobki z dorabiania do pensji

Pieniądz 10 zł PLN

Dodatkowe zarobki z dorabiania przez Internet w lutym br.:

  1. 25 zł,
  2. 26,60 zł,
  3. 50 zł,
  4. 68,55 zł (PayPal).

25 zł + 26,60 zł + 50 zł + 68,55 zł = 170,15 zł

Suma większa niż w styczniowym podsumowaniu wypłat z dorabiania.

PS Ostatnio nas trochę nie było za sprawą nowych obowiązków zawodowych Ani, ale już do Ciebie wracam :) i mam nadzieję, że posty będziemy publikować regularnie. Teksty oraz zdjęcia do postów będziemy tworzyć w weekendy, więc postów może być trochę mniej. Wierzmy, że mimo tego będziesz nadal nas odwiedzać!

13 komentarzy:

  1. No, gratuluję. Widzę, że dorabianie się rozkręca ;)
    Póki co pozwolę sobie pokibicować i poprzyglądać z boczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, tak powoli się rozkręca :) Pozdrawiamy i życzmy miłego dnia

      Usuń
  2. Jak to mówią - 170 zł piechotą nie chodzi, a skoro są takie możliwości, to warto z nich korzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super, czyli zarabianie w necie jest jednak możliwe ;) Muszę się rozejrzeć po Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest. Choć trzeba trochę cierpliwości do niego! Pozdrowienia :) Przyjemnego dnia

      Usuń
  4. Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu i chętnie tu powrócę. 2 posty na tydzień to bardzo dobra regularność,szczególnie dla ludzi, którym obowiązki zawodowe pożerają czas :) muszę poczytać o tych oszczędnościach bo to jest naprawdę spora suma. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło! Dziękujemy za opinie :) Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie PS Wcześniej starałam się pisać 3 x w tygodniu. Teraz mam mniej czasu na to...

      Usuń
  5. Całkiem niezła sumka... Mogłabyś zawsze jeszcze pisać ile czasu Ci zajęło łącznie wykonanie wszystkich zadań, na które złożyła się wypłata. Bardzo by mnie to interesowało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Niestety to już nie ja dorabiam, a mój chłopak. On by musiał się tym zajmować, a przykro mi, ale on nie ma na to czasu. Zajmuje się prowadzeniem domu, dorabianiem, odpisuje na Wasze e-maile (wysyła sposoby na dorabianie, odpowiada na pytania). Nie chcę go obarczać jeszcze jednym obowiązkiem, bo i tak ma już ich dużo, a ja nie mam jak tego robić i też mam swoje obowiazki. Nie jesteśmy w stanie na ową chwilę tego zliczać. Być może znajdziemy na to czas w przyszłości, ale nie wiemy... Pozdrawiamy :)

      Usuń
  6. Gratulacje, zawsze podziwiam takie zaradne osoby. Pierwszy raz jestem u Ciebie, ale widzę, że koniecznie muszę poczytać inne artykuły:). Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miły komentarz. Pozdrawiamy również :) Życzymy miłego dnia!

      Usuń

Komentarze moderujemy. Te, które mają widoczny w podpisie adres WWW bloga/ strony lub zawierają linki reklamujące/ pozycjonujące jakaś stronę WWW/ blog nie zostaną opublikowane. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, imieniem lub ksywką.

Reklamę na naszym blogu możesz kupić klikając tutaj (w postaci dodania krótkiego tekstu lub grafiki przekierowującego na jakąś stronę WWW). Możliwa jest też reklama w postaci dodania swojego artykułu reklamowego. By ją kupić kliknij w prawym górny rogu na napis "Dodaj tutaj artykuł reklamowy". O innych formach reklamy przeczytasz na podstronie Współpraca. Zapraszamy do jej odwiedzenia.

Dziękujemy za komentarz. Liczymy na kolejne :)

Copyright © 2016 Dorabiaj przez Internet, Blogger