Podsumowanie marca:
zarobki z dorabiania do renty

Dodatkowe zarobki głównie z dorabiania do renty Artura w marcu br.:

  1. 50,40 zł na koncie bankowym,
  2. 50,00 zł na PayPalu,
  3. 2,11 zł na PayPalu - pisałam o tych 3 wypłatach w poście pt.
    "3 wypłaty z dorabiania w Internecie",
  4. 10,00 zł na PayPalu - napisałam o tym wygrodzeniu w notce pod tytułem
    "4 wypłata z dorabiania w lutym"
  5. 30, 00 zł na konto bankowe (wypłata Ani) - wspominałam o niej ostatnio w poście zatytułowanym "25 sposób na dorabianie".

50,40 zł + 50,00 zł + 2,11 zł + 10 zł + 30 zł = 142,51 zł

Kwota trochę mniejsza niż w podsumowaniu dorabiania przez Internet w lutym, ale większa niż Artur dorobił w styczniu.

PS Niedawno zmieniłam mnogość kategorii postów na blogu i ograniczyłam je do 11. Usunęłam niepotrzebne kategorie, dodałam nowe nazwy kategorii we wszystkich wpisach. Dodałam też do paska bocznego widget pt.: Kategorie. Mam nadzieję, że rozumiecie jaka tematyka kryje się w poszczególnych kategoriach postów... Jak nie dajcie znać, która jest dla Was niejasna. Wytłumaczę ją Wam. Mam nadzieję, że widget z kategoriami będzie dla Was przydatny. Dzięki niemu możecie łatwiej dotrzeć do notek, o interesujących Was treściach.

12 komentarzy:

  1. Interesujący pomysł na blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Co to jest PayPal i jak ga założyć napisałam w poście na tym blogu, o tutaj http://dorabiajprzezinternet.blogspot.com/2015/11/co-to-jest-i-jak-otworzyc-konto-paypal.html Zapraszam do jego przeczytania. Przesyłam pozdrowienia

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Co to jest PayPal i jak ga założyć napisałam w poście na tym blogu, o tutaj http://dorabiajprzezinternet.blogspot.com/2015/11/co-to-jest-i-jak-otworzyc-konto-paypal.html Zapraszam do przeczytania tego postu. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zawsze to lepiej mieć troszkę więcej, niż nie mieć, także super! :)
    Świetny blog, mojemu mężowi na pewno się spodoba ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Zapraszamy do podzielenia się linkiem do naszego bloga ze swoim mężem. Pozdrawiamy również serdecznie

      Usuń
  5. powodzenia w zarabianiu, mam nadzieje, ze grosik do grosika i bedziesz milionerem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój chłopak będzie ;) Dziękujemy! Pozdrawiamy

      Usuń
  6. fajnie, że pojawiają się u Was dochody, które nawet z małych sumek tworzą potem nawet konkretną sumkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dla nas liczy się każdy grosz, bo z nich może być już fajna sumka. Pozdrawiamy

      Usuń

Komentarze moderujemy. Te, które mają widoczny w podpisie adres WWW bloga/ strony lub zawierają linki reklamujące/ pozycjonujące jakaś stronę WWW/ blog nie zostaną opublikowane. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, imieniem lub ksywką.

Reklamę na naszym blogu możesz kupić klikając tutaj (w postaci dodania krótkiego tekstu lub grafiki przekierowującego na jakąś stronę WWW). Możliwa jest też reklama w postaci dodania swojego artykułu reklamowego. By ją kupić kliknij w prawym górny rogu na napis "Dodaj tutaj artykuł reklamowy". O innych formach reklamy przeczytasz na podstronie Współpraca. Zapraszamy do jej odwiedzenia.

Dziękujemy za komentarz. Liczymy na kolejne :)

Copyright © 2016 Dorabiaj przez Internet, Blogger