Podsumowanie marca:
darmówki i nagrody

Darmówki otrzymane w marcu br.:

  1. Darmowa mini czekolada, bony i kupony zniżkowe z Tesco,
  2. łańcuszek z zawieszką ze zdjęcia pod tytułem tego postu. Dostałam jego ze względu na to, że w marcu miałam urodziny. Otrzymałam go za samą wizytę w sklepie Yves Rocher,
  3. mogliśmy jeszcze otrzymać ręczniczek z poniższego zdjęcia, ale jak zrobiłam zakupy i poszłam do kasy to okazało się, że już nie było tych ręczniczków (30 marca).

Nagrody otrzymane w marcu br.:

  1. Wybrana przez Artura nagroda za wypełnianie ankiet i zapraszanie do tego znajomych. O tej nagrodzie napisałam w poście pt. Nagroda za wypełnianie ankiet i polecanie serwisu znajomym. Czytelniku jeśli go jeszcze nie czytałeś - zapraszam Ciebie do tego,
  2. wybrana przez Artura kolejna nagroda (również za zapraszanie znajomych do serwisów z ankietami i za wypełnianie samych ankiet), czyli Kartka naładowana pieniędzmi do KFC/ Burger King/ Pizza Hut.

8 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, nie wiedziałam, że są aż takie różnorodne możliwości dorabiania czy otrzymywania prezentów przez Internet. Nawet jeśli to są niewielkie kwoty, to przecież przez miesiąc, gdy wszystko się razem zbierze, może wyjść naprawdę fajna sumka :). Podziwiam umiejętność wyszukiwania takich okazji i promocji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz już wiesz - zapraszamy do regularnego odwiedzania naszego bloga. Najlepsza "sumka" wychodzi jak podliczy się ją po roku dorabiania :) Dziękujemy za miłą opinię. Pozdrawiamy serdecznie

      Usuń
  2. mnie jakoś nie kręci zbieranie przedmiotów, które nie są mi potrzebne, ale fajnie, że jesteście tacy przedsiębiorczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zbieramy przedmioty, które są nam do czegoś potrzebne :) Te niepotrzebne dajmy np. rodzinie czy znajomym. Dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia

      Usuń
  3. Świetnie naprawdę super nagrody. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/smallbig-mae-jest-wielkie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za opinię :) Pozdrawiamy i życzmy udanego dnia

      Usuń

Komentarze moderujemy. Te, które mają widoczny w podpisie adres WWW bloga/ strony lub zawierają linki reklamujące/ pozycjonujące jakaś stronę WWW/ blog nie zostaną opublikowane. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, imieniem lub ksywką.

Reklamę na naszym blogu możesz kupić klikając tutaj (w postaci dodania krótkiego tekstu lub grafiki przekierowującego na jakąś stronę WWW). Możliwa jest też reklama w postaci dodania swojego artykułu reklamowego. By ją kupić kliknij w prawym górny rogu na napis "Dodaj tutaj artykuł reklamowy". O innych formach reklamy przeczytasz na podstronie Współpraca. Zapraszamy do jej odwiedzenia.

Dziękujemy za komentarz. Liczymy na kolejne :)

Copyright © 2016 Dorabiaj przez Internet, Blogger