Wygrywaj na blogu/gach
+ jak wygrywać w konkursach na blogach

Pewien czas temu wygrałam książkę z powyższego zdjęcia na blogu Ani z Tajemnice Portmonetki. Dziękuję Aniu za wysyłkę nagrody i gratisa. Gratis naprawdę nie był potrzebny. Dzięki za jego dopasowanie do mnie. Spersonalizowane prezenty są najlepsze.

Książkę z chęcią przeczytam, bo dotyczy tematyki mnie interesuje.

Jak wygrywać w konkursach na blogach?

  1. Jeśli bierzesz udział w konkursie wymagającym odpowiedzi na pytanie to po prostu przyłóż się do jej napisania, ponieważ to ona będzie brana pod uwagę przy wyborze zwycięzcy. Napisz jak najdokładniejszą odpowiedź na pytanie konkursowe jaką potrafisz. Przeczytaj to, co napisałeś/łaś, możesz też przeczytać to komuś z najbliższych na głos. Popraw błędy, np. literówki i dopiero opulikuj w komentarzu pod postem konkursowym lub wyślij e-mailem (jak bloger dopuszcza takie rozwiązanie).
  2. Jeśli bierzesz udział w konkursach gdzie wymagane jest by zalajkować profile/ fanpage na Facebooku to zanim napiszesz zgłoszenie w komentarzu na blogu - zalajkuj profil/e.
  3. Jeśli udział wymaga kreatywności - wykaż się nią lub jak wiesz, że nie jesteś kreatywny - możesz sobie darować udział w takim konkursie, choć wiedz, że np. ja nie jestem zbyt kreatywną osobą, ale ostatnio udało mi się wziąć udział w konkursie gdzie trzeba było wymyśleć kreatywną odpowiedź. Udało mi się w nim nawet wygrać nagrodę :) Kreatywność możesz ćwiczyć/ rozwijać, więc jak chcesz to ją ćwicz/ rozwijaj. Twoje zgłoszenie konkursowe musi być nieszablonowe i może być zaskakujące.
  4. Kiedy w konkursie organizowanym na blogu trzeba udostępnić na swoim blogu grafikę zrób to. Musisz trzymać się wymagań - bez nich nie zostaniesz zwycięzcom.

Pamiętaj, że udział w konkursach na blogach ma być dla Ciebie zabawą :)

11 komentarzy:

  1. Punkt drugi jest wbrew regulaminowi Facebooka - ja po prostu w takim przypadku rezygnuję, bo konkurs to nic więcej niż zbieranie lajków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :), w takim przypadku warto napisać do osoby, która stworzyła taki konkurs, że łamie regulamin, bo być może o tym nie wie... Dziękujemy za dopowiedzenie! Pozdrawiamy

      Usuń
    2. Dokładnie tak. Niestety mały kto zdaje sobie z tego sprawę :(

      Usuń
  2. Kiedyś brałam udział w konkursach na blogach, teraz w sumie już się tak nie bawię i od jakiegoś czasu je omijam. Chyba, że coś ciekawego się trafi - na początku roku wygrałam fiszki do nauki hiszpańskiego, a że firmy nie znałam i fiszek nie testowałam, to się skusiłam! :)

    Ale sama chętnie konkursy robię i na kilka się szykuję w niedługim czasie, więc w razie co, to zapraszam - będą kursy językowe i być może jakieś książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygrania fiszek - bardzo fajna nagroda :) Dziękujemy za zaproszenie do udziału w konkursach - nasi czytelnicy zapewne z niego skorzystają. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia

      Usuń
  3. Jakoś rzadko biorę udział w konkursach, a jak już biorę to nigdy nic nie wygrywam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wbrew pozorom też rzadko bierzemy udział w konkursach. Bierzemy w nich tylko udział jak nagroda/y jest/są dla nas atrakcyjne i jak jest mało zgłoszeń w danym konkursie. Niedawno oboje wygraliśmy po 10 zł (10 zł Artur i 10 zł Anna) w konkursie w jednym z panelu z ankietami, który właśnie odbył się na Facebooku. Powodzenia w wygrywaniu! Przesyłamy pozdrowienia

      Usuń
  4. Biorę udział w konkursach, jednak jakoś nie mam szczęścia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreatywność w konkursach zawsze wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście warto być kreatywnym biorąc udział w konkursach. Wtedy łatwiej wygrać niż nie bedąc takim. Dotyczy to oczywiście konkursów, w których liczy się odpowiedź na pytanie konkursowe. Pozdrawiamy

      Usuń

Komentarze moderujemy. Te, które mają widoczny w podpisie adres WWW bloga/ strony lub zawierają linki reklamujące/ pozycjonujące jakaś stronę WWW/ blog nie zostaną opublikowane. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, imieniem lub ksywką.

Reklamę na naszym blogu możesz kupić klikając tutaj (w postaci dodania krótkiego tekstu lub grafiki przekierowującego na jakąś stronę WWW). Możliwa jest też reklama w postaci dodania swojego artykułu reklamowego. By ją kupić kliknij w prawym górny rogu na napis "Dodaj tutaj artykuł reklamowy". O innych formach reklamy przeczytasz na podstronie Współpraca. Zapraszamy do jej odwiedzenia.

Dziękujemy za komentarz. Liczymy na kolejne :)

Copyright © 2016 Dorabiaj przez Internet, Blogger