Wygrywaj na Facebooku +
jak wygrywać w konkursach na FBooku

W tym poście przeczytasz o drobnej wygranej w konkursie na Facebooku oraz o tym, jak wygrywać w konkursach na Facebooku.

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na Facebooku, w którym by wygrać nagrodę, którą widzisz powyżej trzeba było odpowiedzieć na pytanie i być jedną z pierwszych stu osób, które to zrobią. Ja byłam w tej setce osób, więc nagrodę otrzymałam. Nie jest to moja pierwsza wygrana z Facebooka. Kiedyś otrzymałam kalendarz za wysłanie zgłoszenia po niego jako pierwsza. Pisałam o tym w poście Podsumowanie lutego: darmówki

Spis treści magazynu

Jak wygrywać w konkursach na Facebooku

W konkursach na Facebooku czasami liczy się szybkość. Wtedy należy szybko wysłać wiadomość prywatną do danej osoby czy na dany fanpage na Facebooku. Niekiedy wystarczy samo zgłoszenie, w innych przypadkach trzeba np. odpowiedzieć na pytanie konkursowe Nie we wszystkich przypadkach wystarczy szybka odpowiedzieć. Są bowiem konkursy w których liczy się kreatywna odpowiedź czy najlepsza odpowiedź. Czasem specjalne jury wybiera najlepszą odpowiedź, częściej wybiera ją autor posta na Facebooku. Wtedy trzeba przyłożyć się do jej napisania.

Są też konkursy, w których należy polubić fanpage jakieś firmy czy konkretny post. Nie wiem czy to jest zgodne z regulaminem konkursów na Facebooku, więc ja nie biorę w takich konkursach udziału. Niekiedy trzeba polecić polubienie fanpage czy posta konkursowego np. 3 znajomym lub należy udostępnić taki post konkursowy na swoim profilu na Facebooku. Warto zapoznać się z wymogami konkursu zanim się do niego zgłosisz. Punkt po punkcie sprawdź czy wszystkie wymogi zrealizowałeś - jak tak, to zwykle odpisuje się w komentarzu pod postem konkursowym - coś w stylu "gotowe".

Bierz udział w konkursach gdzie są atrakcyjne dla Ciebie nagrody i jest w nich albo mało zgłoszeń, albo dużo nagród do wygrania. Najlepiej jak jedno oraz drugie współwystępuje :) Wtedy zwiększasz swoje szanse na wygraną w konkursie. Jeżeli nie wygrasz w jednym konkursie - to nie poddawaj się, bierz udział w kolejnym. Im w większej ilości konkursów weźmiesz udział tym więcej możesz wygrywać.

PS W konkursach na Facebooku można też wygrywać pieniądze. Już za jakiś czas napiszę o niewielkiej wygranej pieniężnej na Fbooku, tym razem Artura :)

18 komentarzy:

  1. Nie mam w zwyczaju brania udziału w żadnych konkursach, ale dzięki za dobre rady!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no ;) Muszę kiedyś spróbować, bo szczęścia to za wiele w tym temacie nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzymy zatem szczęścia! Przesyłamy pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Ostatnio udało mi się wygrać kosmetyk w konkursie na fb, więc potwierdzam warto 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulujemy! Pozdrawiamy i życzymy przyjemnego dnia :)

      Usuń
  4. Kiedyś brałam udział w wielu konkursach, wiele udało mi się wygrać... Teraz już nie mam na to czasu i chęci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Rozumiemy, też kiedyś częściej coś wygrywaliśmy, bo w większości konkursów uczestniczyliśmy. Teraz rzadko bierzemy udział w konkursach, również przez brak czasu i/ lub chęci. Pozdrawiamy

      Usuń
  5. Udostępnianie postów na FB jest niezgodne z regulaminem FB. Polubienie tak :) Druga sprawa - każdy konkurs musi mieć regulamin, inaczej jest niezgodny z prawem. Siedzę w tej branży od lat, więc wiem co w trawie piszczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za bardzo wartościowy i merytoryczny komentarz :) Pozdraiwamy i życzymy udanego dnia

      Usuń
  6. strasznie mnie zniechęcają konkursy, gdzie trzeba coś polubiać, udostępniać, wstawiać na swojego bloga czy jeszcze spamować znajomym. swoją drogą im mniej osób weźmie udział w konkursie tym większa moja szansa na wygraną, więc zapraszanie innych do udziału w konkursie jest z punktu widzenia uczestnika totalnie bez sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas też :) Rzadko bierzemy udział w konkursach, "gdzie trzeba coś polubiać, udostępniać, wstawiać na swojego bloga czy jeszcze spamować znajomym." Zgadzamy się z Twoim zdaniem - też nie widzimy w tym sensu. Przesyłamy pozdrowienia

      Usuń
  7. Jeśli tylko mamy na to czas, to jak najbardziej warto brać udział w konkursach. :) Jakby nie było to ciekawa zabawa, a przy wygranej jeszcze dodatkowo mocno cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęmy za wyrażenie Twojej opini :) Dokładnie, najlepszy jest moment, w której dowiadujemy się o wygranej. Pozdrawiamy

      Usuń
  8. Raczej rzadko biorę udział w konkursach na Facebooku, ale jak mnie jakiś zaciekawi, to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Mimo to, sam nie biorę udziału w takich konkursach, bo jakoś niespecjalnie mi zależy. Druga sprawa, że prawdopodobieństwo wygrania czegokolwiek jest tak małe, że czasami lepiej jest na to zarobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Rozumiemy Ciebie i częściowo się z Tobą zgadzamy. Nie każdemu łatwo znaleźć pracę oraz nie zawsze "prawdopodobieństwo wygrania czegokolwiek jest tak małe" - niekiedy są więkze szanse na wygraną. Np. jak w danym konkursie jest mało zgłoszeń a dużo nagród :) Pozdrowienia

      Usuń

Komentarze moderujemy. Te, które mają widoczny w podpisie adres WWW bloga/ strony lub zawierają linki reklamujące/ pozycjonujące jakaś stronę WWW/ blog nie zostaną opublikowane. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, imieniem lub ksywką.

Reklamę na naszym blogu możesz kupić klikając tutaj (w postaci dodania krótkiego tekstu lub grafiki przekierowującego na jakąś stronę WWW). Możliwa jest też reklama w postaci dodania swojego artykułu reklamowego. By ją kupić kliknij w prawym górny rogu na napis "Dodaj tutaj artykuł reklamowy". O innych formach reklamy przeczytasz na podstronie Współpraca. Zapraszamy do jej odwiedzenia.

Dziękujemy za komentarz. Liczymy na kolejne :)

Copyright © 2016 Dorabiaj przez Internet, Blogger