Wygrywaj nawet na Instagramie
+ kiedy warto brać udział w konkursach?

Od pewnego czasu jestem na Instagramie i tak się złożyło, że obserwowałam profil jednej z firm. Ta firma ogłosiła konkurs, w którym do wygrania były poszewki z powyższego zdjęcia. W konkursie wzięło udział mało osób. Udało mi się wygrać ten konkurs.

Wygrałam trzy fajne poszewki. Jedną z lnu z ozdobnymi kokardkami do zapinania poszewki, dwie z bawełny na zakładkę. Poszewki są tworzone maszynowo, a dekorowane ręcznie. To dzieło rodzimej firmy.

Jakiś czas temu opublikowałam post Weź paragon fiskalny od mechanika i wygraj samochód!. Spotkał się on z komentarzami, cytuję Paragony, konkursy, a i tak wiadomo, że wygra koleżanka pani wiceminister. Zawracanie głowy. i Szkoda czasu... wygra piąta woda po kisielu. Ja uważam, że niekiedy warto brać udział w konkursach.

Kiedy według mnie warto brać udział w konkursach?

  1. Kiedy firma, która ogłasza konkurs jest duża, znana na cały kraj i poważna. Wtedy jest większe prawdopodobieństwo, że dana firma wyślę nam nagrodę. Niewysłanie nagrody robi zły PR firmie. Według mnie wyżej opisane firmy nie będę ryzykowały złego public relation.
  2. Gdy nagroda/y jest/są dla nas atrakcyjna/e.
  3. Kiedy w danym konkursie bierze udział mało osób. Zwiększa to nasze szanse na wygraną.
  4. Jak nie trzeba się zbytnio angażować w dany konkurs. Żeby nie tracić czasu na coś, co może nam nie przynieść przez nas oczekiwanych rezultatów.

14 komentarzy:

  1. Rzadko zdarza się ze biorę udział w konkursach ,może dlatego ze nic jeszcze nie wygralam. Pozdrawiam serdrcznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za opinię :) Pozdrawiamy również serdecznie i życzmy miłego dnia

      Usuń
  2. ja najbardziej skłaniam się ku punktowi trzeciemu. jeżeli widzę dużo uczestników często rezygnuję. ważna jest również ilość przewidzianych nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dokładnie, zapomnieliśmy o ważnym punkcie "ilość przewidzianych nagród." - dziękujemy za dopisanie :) Pozdrawiamy

      Usuń
  3. Bardzo fajny artykul :) Ja czasami biore udzial w konkursach, ktore sa dla mnie interesujace ale nic na sile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za opinię :) Dokładnie, nie ma co się silić na udział w konkursie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja biorę rzadko udział. A jeśli trzeba coś zrobić,to nigdy. Chyba za leniwa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wbrew pozorom rzadko biorę udział w konkursach, bo również leniwa jestem ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. A ja nigdy nic nie wygrałam. Aż do momentu pojawienia się na konferencji dotyczącej trendów w turystyce. I co? Moje zdjęcie wygrało. Byłam zdziwiona, zadowolona i podbudowało mnie to trochę. Fajne uczucie gdy coś się wygrywa - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne, aż się chcę wygrywać kolejne razy :) Pozdrawiamy i życzmy miłego dnia

      Usuń
  6. Kiedyś częściej brałam udział, teraz nie mam jakiś czasu i natchnienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie właśnie szybkie konkursy, coś się dzieje, czasem coś zaskoczy przyjemnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze moderujemy. Te, które mają widoczny w podpisie adres WWW bloga/ strony lub zawierają linki reklamujące/ pozycjonujące jakaś stronę WWW/ blog nie zostaną opublikowane. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, imieniem lub ksywką.

Reklamę na naszym blogu możesz kupić klikając tutaj (w postaci dodania krótkiego tekstu lub grafiki przekierowującego na jakąś stronę WWW). Możliwa jest też reklama w postaci dodania swojego artykułu reklamowego. By ją kupić kliknij w prawym górny rogu na napis "Dodaj tutaj artykuł reklamowy". O innych formach reklamy przeczytasz na podstronie Współpraca. Zapraszamy do jej odwiedzenia.

Dziękujemy za komentarz. Liczymy na kolejne :)

Copyright © 2016 Dorabiaj przez Internet, Blogger